Opći uvjeti

Podijelite ovu stranicu

Opći uvjeti poslovanja tu su kako bi zaštitili goste koji vrše rezervacije naših smještajnih kpaciteta te usluga kojje nudimo.Korištenjem naše web stranice prihvaćate dolje navedena pravila i opće uvjete poslovanja. Prilikom izvršene rezervacije gost potvrđuje da je upoznat s ovim Općim uvjetima poslovanja, te da ih u cijelosti prihvaća.

Zaštita privatnosti


T.A. Adria Sole jamči Vam  potpunu zaštitu komunikacije sa našom agencijom. Jamčimo da se Vaši osobni podaci koriste samo za komunikaciju između Vas i T.A. Adria Sole te da neće biti dostupne trećim osobama.

Postupak rezervacije


Upiti i rezervacije smještaja primamo  mailom ili putem našeg online rezervacijskog sustava. Akontaciju za rezervirani smještaj možete uplatiti bankovnom doznakom, kreditnom karticom ili uslugom Paypala, akontacija iznosi 30% od ukupne cijene Vašeg smještaja. Molimo Vas da imate na umu da T.A. Adria Sole obračunava netto iznos primljen na naš račun (umanjen za bankarske troškove ili  troškove usluge Paypal-a).Ukoliko ne primimo akontaciju u dogovorenom roku kao potvrdu fiksne rezervacije, rezervacija nije važeća. Nakon uplate akontacije promptno Vam dostavljamo mailom potvrdu primitka akontacije. Dolaskom u Bašku, dužni ste se prvo registrirati u agenciji Adria Sole i predočiti nam osobne dokumente (osobna, putovnica) svih osoba koje će boraviti u rezerviranoj smještajnoj jedinici. Dolazak (check-in) moguć je od 15:00 sati a odlazak do 10:00 sati. Dolasci van radnog vremena mogući su uz prethodni dogovor. U tom slučaju kontaktirajte nas mailom ili telefonom kako bismo dogovorili sve potrebne detalje.

Cijena smještaja


Cijena smještaja uključuje osnovnu uslugu smještaja po cjeniku navadenom na web stranici. Posebne usluge su one usluge koje nisu uključene u cijenu smještaja (npr. kućni ljubimci) pa ih stoga gost posebno plaća. Ove se usluge trebaju zatražiti prilikom rezervacije. Cijene smještaja objavljene su u eurima, u skladu sa hrvatskim zakonima  te se cijena u eurima smatra ugovorenom cijenom. Preostali iznos smještaja (umanjen za uplaćenu akontaciju) plaća se tijekom boravka. Ukoliko u rezerviranu smještajnu jedinicu dođe više osoba nego što je istaknuto u rezervaciji iznajmljivač ima pravo uskratiti smještaj nenajavljenim gostima ili prihvatiti sve goste uz dodatnu nadoplatu nenajavljenih gostiju u T.A. Adria Sole. Gosti plaćaju jednokratne troškove prijave u iznosu od 4 Eur po osobi i rezervacijsku pristojbu od 25 Eur po rezervaciji. Za boravak kraći od 4 noći, cijene su skuplje 30%.

Načini plaćanja


Turistička agencija Adria Sole koristi WSPay (American Express, Visa, Maestro, MasterCard) za online plaćanja te PayPal sustav za plaćanje.
WSPay je siguran sustav za online plaćanje, plaćanje u realnom vremenu, kreditnim i debitnim karticama te drugim načinima plaćanja. WSPay kupcu i trgovcu osiguravaju siguran upis i prijenos upisanih podataka o karticama što podvrđuje i PCI DSS certifikat koji WSPay ima. WSPay koristi SSL certifikat 256 bitne enkripcije te TLS 1.2 kriptografski protokol kao najviše stupnjeve zaštite kod upisa i prijenosa podataka.

Pravo T.A. Adria Sole na promjene i otkaz


T.A. Adria Sole  zadržava pravo promjene rezervacije ako nastupe izvanredne okolnosti više sile. Rezervirani smještaj zamijeniti će se uz prethodnu pisanu obavijest gostu i to smještajem iste ili više kategorije i po cijeni smještaja po kojoj je gost napravio rezervaciju.Ukoliko moramo izmijeniti ili otkazati rezervaciju, o tome ćemo Vas izvjestiti što prije i  pokušat ćemo naći Vam alternativan smještaj sličnog tipa, standarda i lokacije. Ako nije moguće ponuditi alternativni smještaj ili ga odbijete prihvatiti, u potpunosti ćemo vratiti uplaćenu akontaciju, a time prestaje naša bilo kakva obveza i odgovornost.

Pravo gosta na promjene i otkaz

U slučaju da gost želi promijeniti ili otkazati rezervaciju učinjenu prema njegovom zahtjevu, mora to učiniti pismeno (e-mailom, poštom ili faxom). Pod promjenom se smatra promjena broja osoba ili datuma početka i/ili završetka korištenja usluge najkasnije 30 dana prije početka korištenja usluge.U slučaju da promjena rezervacije nije moguća, te ako gost zbog toga odustane od potvrđene rezervacije, primjenjuju se niže navedeni uvjeti otkaza rezervacije.

 U slučaju otkaza fiksno potvrđene rezervacije smještaja datum primitka pismenog otkaza predstavlja osnovu za obračun otkaznih troškova kako slijedi:

- za otkaz do 30 dana prije početka korištenja usluge naplaćuje se 30 % od ukupne cijene smještaja,

- za otkaz od 29 do 15 dana prije početka korištenja usluge naplaćuje se 40 % od ukupne cijene smještaja

- za otkaz od 14 do 8 dana prije početka korištenja usluge naplaćuje se 50 % od ukupne cijene smještaja

- za otkaz od 7 do 2 dana prije početka korištenja usluge naplaćuje se 70% od ukupne cijene smještaja

- za otkaz od 1 do 0 dana prije početka korištenja usluge ili u slučaju nedolaska klijenta do ponoći na dan početka korištenja usluge naplaćuje se 100 % od ukupne cijene smještaja.

U slučaju promjene skraćenjem boravka na licu mjesta klijent je dužan platiti ugovoreni iznos boravka u cijelosti.


Obveze T.A. Adria Sole

Dužnost T.A.Adria Sole je briga o provedbi usluga,  o pravima i interesima gosta u skladu sa dobrim običajima u turizmu. T.A. Adria Sole će sve obaveze izvršiti u potpunosti i na opisan način, u dobroj vjeri savjesnog posrednika u skladu s pravilima struke, osim u izvanrednim okolnostima.


Obveze Gosta

Gost je dužan:

Pridržavati se kućnog reda u smještajnim objektima .  Potvrdom rezervacije DUŽNI ste čuvati imovinu, kao i sav namještaj, uređenje, opremu i okoliš u istom stanju i uvjetima kakvi su bili na početku korištenja smještaja. Završno čišćenje je uključeno u cijenu osim ako nije drugačije istaknuto,  od vas se očekuje da održavate  čistoću , kakvo ste zatekli prilikom ulaska u smještajnu jedinicu. Odgovorni ste za sve nastale štete tijekom Vašeg boravka, ili gubitak stvari. Iznajmljivač zadržava pravo naplate za nadoknadu nastale štete.

Sigurnosti i vrijednosti


T.A. Adria Sole se u potpunosti ograđuje od  oštećene, uništene ili izgubljene prtljage, kao ni za krađu iste.Bilo kakve dragocjenosti u unajmljenom smještaju ostavljate na vlastitu odgovornost. Iznajmljivač kao ni T.A. Adria Sole neće snositi nikakvu odgovornost za gubitak istih. Ako napustite smještaj zbog provale, povrat novca neće se odobriti.Iznajmljivač niti agencija kao pružatelji usluga rezerviranja smještaja ne snose ikakvu odgovornost u ozljede bilo koga u iznajmljenom smještaju.

Linkovi na stranice trećih

Web stranica agencije Adria Sole sadrži linkove na Internet stranice koje su pod nadzorom drugih fizičkih ili pravnih osoba. Navedeni linkovi dostupni su samo kao preporuka i potencijalni su izvor dodatnih informacija. Na njih Adria Sole agencija nema nikakav utjecaj te se oslobađa bilo kakve odgovornosti za njihov sadržaj, istinitost i točnost informacija koje se na njima nalaze.


Rješavanje prigovora

Ukoliko postoji neki problem vezan uz Vaš smještaj, molimo Vas da nam na njega skrenete pažnju tijekom prva dva dana Vašeg  boravka, kako bi  na vrijeme otklonili problem. U slučaju da to propustite učiniti poništava se pravo na sve naknadne reklamacije. Gost je dužan surađivati sa T.A. Adria Sole i iznajmljivačem kako bi se  otklonili uzroci prigovora, a ukoliko nije moguće otkloniti uzroke prigovora, obavezujemo se ponuditi  kada i ako je to moguće alternativni smještaj koji odgovara uplaćenoj usluzi. Uvažit će se samo prigovori riješavani tijekom boravka kojima se uzrok nije mogao otkloniti, a najviša nadoknada po reklamaciji može iznositi najviše iznos uplaćene akontacije i ne  obuhvaća već iskorištene usluge, kao ni cjelokupni iznos. Ako gost na odbije alternativno rješenje  koje odgovara uplaćenoj usluzi, T.A. Adria Sole neće uvažiti naknadni prigovor gosta. Ovime se isključujemo pravo gosta na nadoknadu štete. Naknadne reklamacije na iskorištenu uslugu  ne primamo.

NAPOMENA
: T.A. Adria Sole se ne smatrat odgovornom za moguće klimatske nepogode,  radove, buku koja dolazi izvan granica smještajnog objekta i ostale slične situacije ili događaje koje mogu uzrokovati nezadovoljstvo gosta, a ne tiču se direktno kvalitete rezervirane smještajne jedinice.

Nadležnost suda


Svi prigovori nastojati će se riješiti sporazumno. Za slučaj da se prigovori i nesporazumi ne mogu rješiti sporazumno utvrđuje se nadležnost Općinskog suda u Krku.


Pretplatite se na naše najnovije ponude